30 stycznia 2012

Próba odbudowania finansów ;)

Po ostatnim ciosie dla mojego budżetu wskazane było podjęcie próby chociaż częściowego odzyskania poniesionych nakładów ;) Dlatego też, wczoraj zabrałem się za szybki przegląd tego, co w moim rowerowym gratowisku już niepotrzebne. Na sprzedaż zakwalifikowałem 2 kasety (5600 11-23T i 970 12-23T) i siodełko zdjęte z Authora - Boplight Team. Kaseta 105 jest w całkiem niezłym stanie, więc może ktoś się na nią skusi. Właściwie dużo nie przejechała. SRAM PG 970 już nieco więcej, co trochę bardziej po niej widać, ale może ktoś jeszcze skorzysta. Siodełko w sumie też bez zarzutów - jedynym problemem są trochę wytarte nadruki. Miałem jeszcze wystawić kasetę zdjętą z Authora (SRAM ósemkowy, chyba PG 850), ale ta była już nieco bardziej zjechana, więc uznałem, że więcej z tym będzie zachodu niż korzyści (chociaż wcześniej i tak poświęciłem kilkadziesiąt minut na jej wyczyszczenie - zębatka po zębatce ;)), bo pewnie za wiele nie byłaby warta i sama przesyłka wyszłaby drożej. Gdyby ktoś chciał (albo znał kogoś, kto by chciał ;)) coś ze wspomnianych gratów, to oczywiście zapraszam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz