17 marca 2011

Fulcrum Racing 7


Ach tak, dziś zawitały w moich skromnych progach. Mam nadzieję, że jutro zawitają w mojej skromnej szosce ;) Na razie nie miałem nawet czasu dobrze się przyjrzeć, bo jutro wspomniane wcześniej zaliczenie, tak więc dziś tylko sygnalizuję, że są i jak na razie mają się dobrze. Kusi żeby już je założyć, ale trzeba się uczyć cierpliwości, hehe. Oby wszystko pasowało. Niby w papierkach jest napisane, że to wersja pod bębenek Shimano, ale dopóki nie założę kasety (razem z podkładką umożliwiającą montaż 10tki, bo bębenek jest na 8/9s) i nie zobaczę, że wszystko ładnie się kręci - nie uwierzę ;) Koła kupiłem w Wertykalu przez Allegro - dorzucają zestaw naklejek m. in. na ramę. Raczej nie skorzystam, ale może gdzieś indziej znajdzie się na nie miejsce. Tak czy inaczej - fajnie. Na razie tyle. Teraz czas na naukę i mam nadzieję, że jutro pojawi się tu informacja o zakończeniu prac modernizacyjnych... ;)

1 komentarz:

  1. 28 year-old Graphic Designer Gerianne Govan, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Yo-yoing. Took a trip to Yin Xu and drives a Sierra 1500. zawartosc witryny

    OdpowiedzUsuń