26 marca 2011

Rowerowe porządki

Pogoda nie była dziś wcale taka straszna jak zapowiadali... Chociaż przyznam, że rano doznałem lekkiego szoku widząc za oknem śnieg i mokre ulice. Pozostało więc zrobić porządek ze starymi częściami. Wszystko wyczyściłem, sprawdziłem, porobiłem zdjęcia i naskrobałem jakieś tam opisy, żeby wieczorem nie tracić czasu tylko wszystko wystawić hurtowo. Przy okazji udało mi się zrobić przegląd w szafce z rowerowymi różnościami i pozbyłem się kilku rzeczy, z których i tak żadnego pożytku by już nie było, a tylko zajmowały miejsce. Tak więc, teraz jest tam tylko to, co powinno - i o to chodzi! ;) Na Allegro poszły: klamkomanetki 4400, przednia przerzutka 4500, tylna przerzutka 4400, pedały R540, nowiutka kaseta 5700 i podkładka dystansowa do bębenków 8/9s. Przyznam, że po wyczyszczeniu nawet nieźle prezentują się części, z których dotychczas korzystałem. Mam na myśli łapy i przerzutki, bo pedały (za sprawą zjechanych plastikowych podkładek, zresztą nie tylko) wyglądają tak sobie. Wszystko wciąż ładnie pracuje. Ciekaw jestem, jak się te aukcje zakończą, bo wszystko (oprócz kasety i podkładki) wystawiłem od złotówki. Po cichu, największe nadzieje wiążę z klamkomanetkami, ale zobaczymy... ;) Na razie nie wystawiałem jeszcze kół. Nimi zajmę się już kiedy indziej, chociaż muszę się jeszcze zastanowić, czy w ogóle warto je wystawiać. Dziś popołudniu zostało zawieszone konto hostingowe Forum Szosowego, więc chwilowo (oby) dodatkowe źródło reklamy jest niedostępne, ale jeszcze nic straconego, hehe. Fajnie jednak, że udało mi się dziś wszystko wystawić, bo w kupie siła ;) Ktoś tam już nawet coś obserwuje. Chociaż kilka razy już się przekonałem, że ilość osób obserwujących aukcję niekoniecznie przekłada się na cenę końcową... To tyle, teraz tygodniowe oczekiwanie i sprawdzanie co 5 minut, czy ktoś może nie zalicytował, heh.

Linki do aukcji:

Zapraszam ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz