16 marca 2012

Delikatne zmiany i 8000 odwiedzin

Ostatnio znowu pojawiły się problemy z Bloggerem, tym razem objawiające się tym, że podczas edycji układu posta nie można było dodać etykiet. Na szczęście miałem zapisaną kopię zapasową szablonu, więc obyło się bez problemów. Google już to jednak poprawił (i wprowadził nowy layout) i jest tak jak powinno być. Przerzuciłem zatem etykiety posta pod jego tytuł, aby Szanowni Czytelnicy z góry byli uprzedzeni, o czym w danym wpisie będę akurat przynudzał i w razie co - zdążyli się jeszcze zawczasu wycofać ;) Jako, że jestem jedynym twórcą mojego skromnego bloga, usunąłem pole autor i godzinę dodania wpisu.

Dzisiaj wybiła też kolejna równa liczba odwiedzin bloga. Mimo tego, że od pewnego czasu jest ich nieco mniej to jak na razie udało się dojechać do 8000. Dzięki :)


 A jutro... Mediolan - San Remo! :)

PS. Cóż, widzę, że jednak dalej coś jest nie tak. Może jeszcze to dopracują...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz