13 lutego 2012

Breloczek z kółka tylnej przerzutki od KCNC


Ów gadżecik dostałem od bikestacji w ramach rekompensaty za opóźnienie w wysyłce Tacx'a. Przyznam, że mi się podoba. Elegancko wykonane, widać że obrabiarki CNC maczały w tym swoje palce narzędzia. Nie wiem, czy KCNC robi seryjnie te breloczki, czy po prostu do kółka przerzutki sklep/producent dodał zawieszkę. Chociaż kształt ma identyczny jak to do zamontowania w przerzutce (pokazane na stronie bikestacji), to jakieś tam różnice są. Moja wersja nie ma raczej uszczelnionych łożysk maszynowych, jest wykonana ze stopu 6061 a nie 7075 i ma nadruk na łożysku. Może to jakiś starszy model, nie wiem. Co ciekawe, cena jednego kółeczka to wg cennika bikestacji ponoć 49 zł (modele z ceramicznymi łożyskami kosztują nawet 84 zł :)). Z jednej strony fajna sprawa, bo jak na gratis to dość kosztowny (o ile to oczywiście normalna wersja), ale z drugiej strony, jeśli kiedykolwiek wymieniałbym kółka przerzutki, to potrzebowałbym dwóch. Wiadomo, zawsze to jedno mniej, no ale... ;) Jak dotąd jednak nie było potrzeby wykonania takiej operacji, więc kółko pełnić będzie najprawdopodobniej funkcję dekoracyjną - zapewne trafi zaraz do jakichś kluczy i będzie sobie tam dumnie wisiało jako oznaka mego rowerowego spaczenia :)

PS. A co do bikestacji i całego zamieszania z wysyłką Tacx'a i opony byłem niestety zmuszony wystawić neutralny komentarz (pierwszy od kilku ładnych lat na Allegro). Może żeby nie rozpisywać się za bardzo wstawię go tu, bo ze względu na ograniczenie 250 znaków, udało mi się chyba w miarę zwięźle (z czym często mam problemy ;)) napisać co i jak:

Okazało się, że wystawionego przedmiotu nie ma na stanie, przez co przesyłkę otrzymałem po 2 tyg. (co prawda z weekendami, ale jednak...) - kurier, "wysyłka w 24 h". Brak informacji o opóźnieniu. Gratis był - doceniam - ale czasu niestety nie cofnie.

Żeby nie być aż takim czarnym charakterem ;) komentarz za drugą aukcję był pozytywny, bo i pewnie gdyby opona była na miejscu, wszystko byłoby wysłane od razu... Ciekaw jestem reakcji ze strony sklepu. Na razie zapoznaję się z Tacx'em i nie ukrywam, że jak dotąd jestem bardzo zadowolony. Jutro może będzie okazja żeby pokręcić trochę na żywo na Authorze, zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz