09 września 2011

Jest FD-5700-L na obejmę!

Przy składaniu S10 żałowałem trochę, że nie udało mi się nigdzie dostać przedniej przerzutki 5700 w wersji czarnej na obejmę 34,9 mm. Dotąd więc jeździłem z wersją na hak zamontowaną do obejmy dostarczonej przez Scotta razem z ramą. Ale owa obejma była srebrna, co nieco gryzło się z moją koncepcją, heh. Obdzwoniłem wówczas pół Polski w poszukiwaniu przerzutki z czarną obejmą, ale nigdzie nie mieli, a i podobno dystrybutor też się już pozbył zapasów. Przedwczoraj jednak na Forum Szosowym zauważyłem ogłoszenie, że jest na sprzedaż czarna 5700 na obejmę 34,9. Jest aukcja na Allegro. Decyzja była szybka, bo przerzutka jest praktycznie nowa, a cena nieco niższa niż katalogowa. Przesyłka dziś do mnie dotarła i przerzutka jest już zamontowana. Pozostaje test w terenie, ale patrząc na pogodę za oknem można pomyśleć, że się na mnie solidnie obraziła... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz