06 maja 2011

Juzerbar

Z okazji chwilowej przerwy od nauki postanowiłem zająć się czymś mniej obciążającym moją pustą głowę. Co prawda zdjęcia rowerka jak nie było tak nie ma, ale zrobiłem sobie dziś userbara na ukochane Forum Szosowe ;) Musiałem się trochę pobawić z logiem Scotta, ale w końcu jakoś wyszło i efekt mamy poniżej:


Skorzystałem z UserBar Generatora, który w przeciwieństwie do polskiego Belt Generatora nie wieszał mi się co chwilę ;) Nie do końca podoba mi się biały cień (jakkolwiek głupio by to nie brzmiało), którego nie da się wyłączyć, ale już trudno, rozpaczać nie będę.

Byłoby miło, gdyby udało mi się w końcu wyczarować aukcje z niepotrzebnymi częściami, bo leżą już nie wiadomo ile... No ale okoliczności były jakie były ;) Byłoby jeszcze milej, gdyby udało mi się też chociaż troszkę pojeździć, bo aż szkoda patrzeć jak nowy rowerek stoi i się marnuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz