02 listopada 2012

Terminarz Rowerowy 2013

Niecały rok temu pisałem o Terminarzu Rowerowym 2012 - nie mam pojęcia, kiedy ten czas minął, ale podczas ostatniej wizyty w Empiku zauważyłem, że jest już dostępna edycja na nadchodzący 2013 r. Praktyka pokazała, że mój obecny tryb życia skazuje mnie raczej na korzystanie z telefonu niż kalendarza w tradycyjnej, papierowej postaci, jednak wszystkich rowerowo zakręconych zachęcam do kupna kalendarza - sympatyczne połączenie tego, co lubimy z przedmiotem codziennego użytku. Nie, nikt mi nie płaci za reklamę ;)


Kto wie, może jeszcze się nawrócę...? :) Z edycji 2012 byłem zadowolony, polecam rowerowo!



26 listopada 2012:

No cóż, jednak się skusiłem - jednak w niektórych sytuacjach papier jest niezastąpiony... ;) W porównaniu do edycji 2012 wprowadzono raczej kosmetyczne zmiany (np. pole na wpisanie czasu wycieczki - wcześniej była tylko liczba kilometrów), zawartość "informacyjna" praktycznie ta sama. Tak czy inaczej, pasuje mi układ - lubię mieć cały tydzień na jednej stronie i jakieś dodatkowe miejsce na notatki (obejrzałem dziś -naście kalendarzy i wszędzie coś było nie tak :)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz